dinsdag 5 maart 2019

KUNST EXPOSITIE VAN KARIN ZUIJDWIJK. OP DE OPEN DAGEN IS ZIJ AANWEZIG..

                                           INFO OVER KARIN
Wij zijn blij dat zij komt met haar beelden, het geeft een meerwaarde aan onze tuin en natuurlijk voor onze bezoekers die prachtig werk van haar zien.

Mijn naam is Karin Zuijdwijk, geboren en getogen in Hazerswoude - dorp.
Ik woon sinds juli 2011 in de Achterhoek.
De rust en de natuur in de Achterhoek geeft mij een ander leven  en de mogelijkheid om dichter betrokken te zijn met de natuur.

In september 2008 ben ik begonnen met beeldhouwen als amateur kunstenaar.
Ik ben meer vanuit mijn gevoel gaan leven en merkte dat ik anders tegen de wereld ging aankijken.

Een expositie van beeldhouwwerk bracht mij in contact met de transformatie van een ruwe steen naar een mooi gepolijst beeld.
Dit inspireerde mij tot het maken van beelden uit steen.
Steen spreekt mij erg aan omdat dit een verrassend eindresultaat kan geven en er eerst hard gewerkt moet worden om iets vorm te geven. Ik krijg hier heel veel energie van terug.
Mijn uitgangspunt is dat het beeld reeds in de steen aanwezig is en dat ik het er alleen uit hoef te halen.


mijn beelden zijn figuratief en verbeelden mijn innerlijke groei.
Mijn passie wil ik graag met andere mensen delen.
Ik geef workshops en les in beeldhouwen en krijg hier heel veel goede reacties uit.






































oo