donderdag 13 juni 2019

GOUDEN OORKONDE VOOR DE BESTE LEVENDE TUIN IN 2019 EN GOUDEN KEVERS.

                        WAAROM HAD IK MIJ OPGEGEVEN VOOR DE WEDSTRIJD; 

                           WIE HEEFT DE BESTE LEVENDE TUIN VAN NEDERLAND?

Omdat ik ontzettend kan genieten als ik insecten hoor en zie vliegen en alles wat er kruipt, sluipt, springt en zwemt, wel het meest in het natuurlijke gedeelte rond de paddenpoel. Maar ook als ik zit te wroeten onder de planten, altijd weer een beleving..
En dan zeker niet te vergeten, de concerten van de vele verschillende vogels die hier rond vliegen en nestelen. 
Op dit moment zitten er 3 jonge vogels in de valkenkast, die net vorige zomer is geplaatst. Of het wel valken zijn? De kast staat zo hoog op de paal dat je het nu nog niet goed kan zien en zeker niet kunt fotograferen. 

DE OORKONDE HEBBEN WIJ DUS MEDE TE DANKEN AAN HET LEVEN IN EN BOVEN ONZE TUIN.             

foto,  Ronald Duitshof
 U ZIET HIER OOK EEN GOUDEN TIJD VOOR DE GOUDEN TORREN.


foto van Annie Oolbekkink-Heijnen.
 foto  Annie Oolbekkink-Heijnen
Foto's Ronald Duitshof
De eerste prijs en de oorkonde is overhandigd door de Groei & Bloei directeur, Flip van Leeuwen.

Ontdek op zaterdag 15 en zondag 16 juni onze LEVENDE TUIN in BREEDENBROEK dit zijn extra open tuindagen.

GOUDEN TUIN GROET  Wim en Yvonne Duitshof- Knufing